tessas

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

dygnsmätning

Av tessa pohjanen - 20 januari 2011 16:51

haha nu sitter jag här med slangar, och blodtrycksapparater. Ska ha på mig den i 24 timmar, tar varje halvtimma, och det gör ont! går inte på skolan imorgon, varför tror jag att ni fattar ;)


imorgon får jag iallafall ta bort den, vid tre. Sedan ska jag till sofia :) nu ska jag plugga lite, men vi kanske ses senare. och jag måste bara säga att "Maltesers" är sjuukt goda, verklige något jag rekomenderar!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tessa pohjanen - 20 mars 2011 15:26

Hejsan! Denna blogg kommer inbte jag blogga på mer, den är för min egen skull för att jag har skrivit saker här som jag vill komma ihåg, gå in på http://tessaphoto.bloggplatsen.se/ så får du läsa där istället! ;D ...

...

Av tessa pohjanen - 2 mars 2011 17:08

Av tessa pohjanen - 6 februari 2011 12:26

Hej! Nu är jag nästan frisk, har bara ont i halsen och hosta. Minns inte när en förskylning har varit så seg...   Igår var jag iallafall på Ikea :), blev lite jobbigt att gå omkring hela dan men jag klarade mig fint :) hittade en sänglampa, en ...

Av tessa pohjanen - 1 februari 2011 12:24

Minns inte senaste gången jag var så sjuk som igår, hög feber och ständig kallsvettning, så sjukt jobbigt! Halva kroppen fryser, halva kroppen svettas D: Men jag mår iallafall lite bättre idag, har en riktigt jobbig hosta och jobbigt att bara stå upp...

Av tessa pohjanen - 26 januari 2011 16:16

Hejsan! Idag har det varit en lite ovanlig dag på skolan, möhö. Lite dålig stämning om man säger så ;) annars var det bra, idrotten var jätte roolig! :)   Jag ska iallafall börja plugga nu, eller snart så. Efter det blir det träning på Voltaren...

Presentation

Hej! jag heter Tessa, bor i Luleå, jag är 14 år och skriver mest "dagboksinlägg", foto, teckning, men även vad jag tycker om olika saker och även lite annat. :) Komentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards